Photo Friday (on Thursday)

Héél lang geleden deed ik wekelijks mee aan Photo Friday. En nu… nu heb ik er weer zin in en ga ik dit opnieuw oppakken. Ik plaats op donderdag  voortaan mijn bijdrage aan de Photo Friday Challenge van de vrijdag ervoor. Zo heb ik een week de tijd en kan ik het logje gewoon om 5.00 uur plaatsen (vanaf volgende week op die tijd dan, nu even later). Deze week dus de eerste challenge: Lightness. Mijn interpretatie van het woord, omgezet in fotografisch beeld.

3 Comments

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

