Van standalone naar plug-in

Ik ben dol op het programma Tiffen Dfx, voor filters op mijn foto’s is dit een heel mooi setje software. Probleem waar ik echter tegenaan liep was dat onder de nieuwste Windows-versies de standaloneversie van het programma niet werkte. En dus moest ik over op Photoshop van Adobe om de Tiffen Plugin aldaar te gaan gebruiken. Ik heb PS altijd een beetje buiten de deur gehouden, dat programma kan me TE veel. Nu moest ik wel overstag, tenminste… als ik Tiffen wilde gebruiken. PS laat ik nog altijd een beetje links liggen, maar de Tiffen filters werken weer. Ik nam zondagmorgen even de tijd om wat te ‘pielen’ met wat filters en hier het resultaat, zomaar een paar minuten genomen. Als ik straks weer meer tijd heb, ga ik er zeker weer veel mee werken. Voor nu ben ik een vriend alleen maar heel dankbaar dat hij PS en Tiffen plugin weer voor me heeft geregeld.