I am a runner up…

Vorige week werd ik door iemand benaderd die ik via mijn fotolog ken. Zij nodigde me uit deel te nemen aan een fotowedstrijd voor hun website, Verb & Vision. Ik was vereerd en ging meteen op zoek naar een geschikte inzending, gewoon omdat het me leuk leek. En wat een verbazing maakte zich van mij meester toen ik vanmorgen in de mail het bericht zag dat ik één van de twee ‘runners up’ ben… wauw, dit had ik dus echt niet verwacht. De winnaar is zeer zeker terecht, maar wat voel ik me vereerd en in  mijn nopjes met deze prijs. De eerste keer dat ik een foto instuur voor een wedstrijd en meteen prijs. Okay, er deden dan geen honderden deelnemers mee, maar de inzendingen waren allemaal erg goed vond ik. Nou, mijn dag kan niet meer stuk.

Lees hier de uitslag en via de links kom je bij de inzendingen op de Facebookpage.

16 gedachtes over “I am a runner up…

  1. @ Joke, dank je, wat een compliment… jij kan er ook wat van hoor, dus dat is wederzijds.

    @ Ineke, dank je mam!! Betekent veel van jou afkomend, elk kind is op zoek naar erkenning van zijn ouders en in fotografie wéét ik dat ik dat van jou krijg, en dat je ook zelfs eerlijk zegt als je het niets vindt wat ik zoals ‘schiet’, gelukkig maar.

  2. Ik hou niet zo van competitie.
    Mensen die gaan bepalen dat het een mooier is dan het ander.
    Smaken verschillen nu eenmaal, en niemand is beter dan een ander. Vind ik dan.

  3. Dat je de gave hebt om het bijzondere in het gewone te ontdekken en het op die manier terug te geven aan de wereld, wist je al. Maar dat het direct al met een prijs beloond wordt, is een geweldige opsteker en een extra stimulans om straks goed gewapend op reis te gaan!!!!
    Ik kijk nu al uit naar je eerstvolgende fotoboek.

  4. Heb even op de site van Verb & Vision zelf rond gekeken en alleen daar zie ik al verschillende juweeltjes van foto’s! Gefeliciteerd Chantal.. Was je aan een onderwerp gebonden of kon je alles insturen en waarom stuurde je deze foto? ;-) Gewoon nieuwsgierig..

  5. @ Henry, het was helemaal vrij, je moest alleen een combi maken van woord en beeld, een quote of verhaal aan je foto koppelen en je keuze toelichten

    De site kent inderdaad mooie foto’s, zeker het volgen waard voor jou denk ik

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

