Photo Friday

Daybreak‘, dit thema werd dit week neergelegd voor me, en meteen moest ik terugdenken aan de zonsopgang in Lauderdale by the sea (Florida). Hoe bizar was deze, achter ons de verwoestingen van orkaan Wilma, en voor ons die pracht zonsopgang zoals deze foto laat zien. Het waren twee werelden, twee belevingen, twee emoties.

Daybreak‘, this week’s theme made me think back of the sunrise we experienced in Lauderdale by the sea (Florida). How bizar was that. Behind our back the damaged city caused by hurricane Wilma and in front of us a gorgeous sunrise. Those were two seperate worlds, two experiences, two emotions.

© 2010 – Chantal Huijbregts

8 thoughts on “Photo Friday

  1. Dat lijkt me inderdaad een aparte gewaarwording midden in het orkaanleed. Maar toch is een zonsopgang altijd een fijn moment waar er complete rust lijkt te zijn.

    Mijn foto staat inmiddels ook online, ben meestal niet zo vroeg wakker op vrijdag :-)

  2. @ GerdaYD, zeker het verhaal erachter maakt hem ineens anders van beleving.

    @ curieuzeneuzemosterdpot, ook in de natuur is het idd geven en nemen.

    @ Renesmurf, de combi van mooi en schokkend was hier heel apart om te beleven, en aan de foto zie je dat niet, tenzij je het verhaal erbij vertelt.

    @ Joke, de wereld zit op dit soort momenten maar raar in elkaar.

    @ Roelfina, ik ga zo snel even langs om jouw bijdrage te zien… ik was deze week nr. 14 met aanmelden bij PF, dus ik was er vroeg bij.

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

