Photo Friday

‘Liquid’, het thema van deze week, riep bij mij meteen deze foto in herinnering. Een fotosessie met een bak water, een pipet gevuld met melk en… een druppelaar (manlief in dit geval). We zijn een middagje bezig geweest, maar wel met een leuk resultaat. En nu… nu komen de foto’s ineens van pas.

‘Liquid’, this week’s theme, made me think of this photo. A while back I did a photoshoot, using a bucket of water, a pipette, some milk and someone to let the drop of milk fall into the bucket (my husband was so kind to be that someone). We spend an afternoon playing with this, with some nice results. So far I didn’t have a purpose for the photos, but now they come in handy and right into theme.

7 gedachtes over “Photo Friday

  1. Ik zou die héle serie wel eens willen zien, want dit plaatje belooft alvast Chantal!
    En OT: dat matrassengrapje gaat al heel lang mee op mijn blog. In de tijd toen de legerdienst nog verplicht was, werd in het midden van deze periode, de matras gekeerd om aan te geven dat de helft al voorbij was en uitgekeken werd naar het einde. Trek dat door naar de week… en je begrijpt wat ik bedoel *wink, big smile*

  2. @ GerdaYD, dank je voor je uitleg… en wat betreft de hele serie, af en toe komt er wel eentje langs op mijn fotolog.

  3. @ Renesmurf, timing was erg belangrijk en je hebt maar heel even, een druppel valt snel…

    @ curieuzeneuzemosterdpot, mijn man kan dat heel goed, neusdruppelen, oordruppelen, melkdruppelen…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

