Photo Friday

Human Form‘, dat was even een moeilijke voor me vandaag, en dus gooi ik het over een heel andere boeg. Mijn vraag vandaag: Is er een andere ‘Human Form‘ van leven buiten op onze aarde?

‘Human Form’, that was a hard challenge for me today. But I managed to spin it around and ask myself this: Is there another ; Human Form’ of life somewhere else outside earth?

6 gedachtes over “Photo Friday

  1. Waarschijnlijk zal dat zo zijn , maar in welke vorm of intelligentie ! Want er zijn al vele planeten buiten ons zonnestelsel ontdekt dat het er vorm van leven mogelijk is !
    Maar de afstanden zijn enorm !
    Daarom buitenaards leven wel , maar geen UFO’s !

  2. ik geloof nooit dat we alleen zijn, alles wat je nodig hebt voor leven is waterstof en de energie van de zon (zet tijdens de zomer eens een glas water buiten, na verloop van tijd zie je micro-organismen verschijnen.

  3. @ Maddox, ik mag ook graag geloven dat er meer is… al weet ik niet precies wat en hoe, maar dat maakt het ook wel spannend…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

