Photo Friday

*PING*, Photo Friday mail! En wat is de uitdaging deze week? ‘Trees‘. Daar kan ik wel wat mee, even stoeien en dit is mijn deelname deze week.

*PING*, Photo Friday mail! And what is this weeks challenge? Trees’. Okay, I can work with that.

16 gedachtes over “Photo Friday

  1. @ Sjoerd, in Scandinavie kon je dit veel zien…

    @ Ollie, ja, dan zouden ze tevreden zijn, zoals ze daar stonden…

    @ Marco, jazeker, ik doe al jaren mee, met een klein tussenstop…

    @ Maddox, de kleurenversie is veel groen, maar ik koss dit keer voor B&W, maakt het contrast en de weerspiegeling beter…

  2. @ Saskia, dank je wel…

    @ MarjaToBe, mooie bomenlijn, viel me daar meteen op…

    @ Jeroen, dank je, het is heel anders dan in kleur…

  3. @ Roelfina, dank je…

    @ Suske, merci!

    @ Renesmurf, het hoeft niet moeilijk te zijn, maar je kunt er wel creatief mee omspringen…

    @ curieuzeneuzemostrdpot, ja, in het kwadraat…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

