Photo Friday

Breathtaking‘, dat zei de weekmail vandaag. En meteen dacht ik aan het pracht kunstwerk dat manlief gisteren op zijn Airbrushcursus heeft gemaakt, dat vond ik nu ‘breathtaking‘.

‘Breathtaking’, that was this weeks challenge. I immediately thought of the artwork my husband created last night, on his airbrush course. Thát is what I call ‘breathtaking’.

15 gedachtes over “Photo Friday

  1. @ Suske, jij ook en alvast een mooi weekend…

    @ GerdaYD, dat was ook mijn gedachte…

    @ Ineke, zeker weten, en wie had dat ooit gedacht…

  2. @ Roelfina, dat vond ik nu ook…

    @ Sjoerd, hij kan er wat van…

    @ Renesmurf, ieder dus een andere invulling, dat is zo leuk aan Photo Friday…

    @ Jeroen, op airbrushkarton dit keer, en het is airbrush, dus niet verven…

    @ curieuzeneuzemosterdpot, dat ben ik ook…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

