Photo Friday

Open‘, een thema waar je heel veel kanten mee op kunt. Een mens kan open zijn, een product kan open zijn, een karakter kan open zijn, een bloem kan open zijn, een park kan open zijn… moet ik nog door gaan? Welke kant ga ik op… die van de bloem dus…

‘Open’, a theme which can go many ways. A person can be open, a product can be open (like a jar), a character can be open, a flower can be open, even a park can be open… do I need to go on? Which way will I go… the flower way…

21 gedachtes over “Photo Friday

  1. Blij dat ik toch nog even voorbij kwam, want dit pareltje van een sering is zo mooi vastgelegd dat ik ‘m bijna kan ruiken. Een knappe invulling van je wekelijkse uitdaging Chantalleke!

  2. @ Maddox, graag gedaan, hoop dat ze er wat aan heeft…

    @ Ollie, dat ken ik dan weer niet…

    @ GerdaYD, dank je, en leuk dat je toch nog even terug kwam vandaag…

    @ Jeroen, dank je…

  3. @ Roelfina, jij ook een fijn weekend, en jouw bijdrage en invulling was ook geweldig, ik heb je site net bezocht en een krabbel achter gelaten…

  4. Een mooi uitgewerkt thema Chantal, laat die bloemekes maar ‘open’ gaan, dat betekent tevens het begin van de lente !
    Fijne weekendgroetjes he !
    AmaZony

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

