Photo Friday

Polished“, tja, wat kun je allemaal poetsen denk ik dan… en ineens had ik het… met de opkomende lente heb ik mijn zonnebril eens lekker opgepoetst, een heerlijk zwoel cd’tje erbij, en “polished” it is.

“Polished”, well, how to go about that. And EUREKA! I had it, with spring coming up, I polished my sunglasses, nice Latin cd in the player… and there we go, ready for spring with my “polished” glasses.


19 gedachtes over “Photo Friday

  1. gisteren was het minder weer, maar voor het weekend en volgende dagen wordt weer schitterend weer voorspeld. Dus ophouden die bril.

  2. @ Ollie, toch is dat hier wel de voorspelling… helaas…

    @ Suske, hier wordt het juist minder het weekend… regenkansen…

    @ Sjoerd, waarom? Mag ik me niet tegen de felle zon beschermen, vooral met autorijden wel zo veilig…

    @ Roelfina, ja, ik vond hem moeilijk…

  3. Ik vind de combinatie zwart/wit, de zonnebril en het woordje Jazz geweldig.
    De zonnebril is klaar voor het w-end, want hoorde net dat deze zonnig gaat worden.

  4. @ Maddox, het was een lastige…

    @ Redstar, ja, eerst dacht ik dat er regen zou komen, maar manlief hield met net ook een beter weerbericht voor… gelukkig maar…

  5. @ Joke, dank je wel voor het compliment…

    @ Renesmurf, met schilderen lijkt het me ook niet handig…

    @ Billy, ik als brildrager herken dat wel, enkele malen per dag, want niets zo erg als een vette bril…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

