Photo Friday

Een thema waar je zo veel kanten mee op kunt, zeker voor een liefhebber van natuurfotografie als ik ben, en dus genoeg manieren ‘Mother Nature‘ invulling te geven. De keus viel op een waterval.

A theme where you have so many photos to choose from, especially for a nature loving amateur like me, so enough ways to find a photo right into the theme of ‘Mother Nature’, I have chosen a waterfall.

18 gedachtes over “Photo Friday

  1. @ Kala, thanks a lot, and nice to meet you here…

    @ Pacopaintersatire, dank je… het was lastig, ik had veel om uit te kiezen…

    @ Ollie, geweldig natuur”geweld”…

    @ Suske, ja, vond ik ook wel, de originele was wat grauwig door het mindere weer…

    @ Maddox, geniet ervan…

  2. @ Roelfina, grappig, ik ga snel even kijken bij je…

    @ Redstar, ja, kracht heeft ze zeker, soms mooie kracht, soms desastreuze kracht zoals in Japan…

  3. Een waterval is een mooie keuze voor het thema Moeder Natuur.
    Want als iets essentieel is voor het leven en de natuur dan is het wel water.

  4. @ CNM, dank je zeer…

    @ 10y, watervallen zijn machtig en krachtig, zoals moeder natuur…

    @ Renesmurf, jammer dat ik er geen geluid aan toe heb gevoegd…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

