Tickle me kitten

Even een lachertje op deze Hemelvaartsdag…

13 Comments

  1. Sorry voor dit plakbriefje, ik wou je alleeen even laten weten dat ik weer thuis ben en je lieve, warme wensen méér dan apprecieer! Volgende keer dat ik hier langs kom mag je beslist een iets persoonlijker reactie van mij verwachten hoor! Dikke knuffel, gerdaYD

  2. @ Sjoerd, ja, maar wel lieve krassen, haha…

    @ Redstar, zeker weten, ik zou er zo weer eentje nemen…

    @ GerdaYD, geeft niets, blij dat je er weer een beetje bent… doe het nog wel rustig aan hoor…

    @ Maddox, vooral guitig vind ik…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

