Studiebol

Zo, de cursus DTP zit erop, en met goed resultaat. Ik wacht nog op één cijfer, maar zelfs al zou dat een 1 zijn (wat ik niet verwacht), dan nog slaag ik cum laude, door alle andere goede cijfers die ik haalde. Het laagste tot nu toe was een 8, verder alleen maar 9, 9 1/2 en 10 gescoord, dus dat diploma zit wel snor. En nu, het grote zwarte gat? Nee hoor, ik ga meteen door. Deze week start ik met een cursus WebDesign, wederom bij de NTI. De instantie bevalt me wel, al hoop ik wel op een betere mentor dan bij DTP, dat was niet veel soeps, en ondanks herhaaldelijk hierover met zowel mentor als NTI te hebben gesproken, werd het niet veel beter. Gelukkig heb ik inmiddels begrepen dat de sectie WebDesign beter functioneert en ook meer interactief is op het forum (iets wat de mentor DTP nog niet heeft ontdekt kennelijk, want daar komt ze dus nóóit). Ik kijk uit naar de cursus, al zal hij pittig worden is me voorspeld. Ik hou wel van een uitdaging… Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.

Vandaag heb ik weer gastlog op Vision & Verb.

Vandaag weer even checken op de bijgewerkte 365-pagina. Ik ben inmiddels over de helft, maar ga lekker door hoor.

Update DTP – 07:41 uur; laatste resultaten binnen, en GESLAAGD!! (Met een gemiddelde van 9.4 voor module 1 en 9.6 voor module 2)