Photo Friday

Wilderness‘, het doet me aan allerlei dingen denken, natuur, dieren, mijn haar in de ochtend. Ik kies voor een combinatie van dieren in het wild en natuur in dit geval. Nationaal Arikok op Aruba, ruig, wild en zeker passend deze week.

‘Wilderness’ makes me think of many things like nature, animals, or my hair in the morning. I choose to go with nature in combination with wild animals. National Park Arikok on Aruba is rough, wild and fits this week’s theme.

18 gedachtes over “Photo Friday

  1. Ja een mac is prachtig, maar ik ben meer een gamer en dan mist mac de aansluiting en met mijn fotoshop kom ik er met windows ook wel

  2. Blij dat je naast de wilde natuur (waarvan het voorbeeld hierboven knàp is!) ook van architectuur houdt Chantal. Vandaag heb ik iets voor je gading op mijn blog… Fijne vrijdag meid, volop genietend van je pen en tablet!

  3. @ Ollie, dank je…

    @ Sjoerd, die geeft wel WILDERNESS weer in een oogopslag ja…

    @ MarjaToBe, jij een gamer, dat verrast me… en ik dacht al, dat gaat over mijn logje van gisteren…

    @ Maddox, dank je weer dat we elkaar weer hebben gevonden op de blog…

    @ Suske, dank je, Aruba was mooi, en niet alleen maar wild…

    @ GerdaYD, ik kijk uit naar je uitleg van gisteren…

  4. @ Roelfina, de jouwe was ook goed binnen thema…

    @ Redstar, hoe zit jouw haar in de ochtend dan… of ben je net zo kort geknipt als manlief hier :-) … ja, wilder dan de Veluwe gaan we hier niet…

  5. geef mij ook maar de natuur. Ik heb maar een heel kort kopje dus mijn haar in de ochtend ziet er niet echt wild uit

  6. Frisse nieuwe look! Prachtige vakantiegevoelige foto.
    Hoe is het met de badkamer trouwens?
    Geen zorgen maken over mij, alles komt in orde maar we hebben veel meegemaakt bij het overlijden van mijn broer, één dingetje, hij had documenten opgesteld voor euthanasie en op het moment zelf heeft de dokter geweigerd. Een hele strijd hebben we moeten voeren, ga er eens een stuk over schrijven.

  7. @ Merel, mijn haar is ook niet erg lang, maar kan toch WILDERNESS veroorzaken hoor…

    @ Teun, dank je…

    @ Joke, ja, soms even wat verandering, ik vond het andere het net niet helemaal… joh, wat heb je veel voor je kiezen gehad… ik miste je logjes en je bezoekjes, maar wist ook wel dat het hier iets mee van doen had… kom je wel aan verwerken toe? Neem je tijd meid…

    @ Renesmurf, die prikte erg wild, haha :-)

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

