Photo Friday

Seashore‘, daar heb ik er genoeg van, een aantrekkingskracht die ik vaak niet kan weerstaan. Ik kies vandaag voor een herinnering aan Aruba… prachtstranden daar.

‘Seashore’, I have plenty of photos in that category. I can hardly resist a nice seashore with my camera. Today I went with a memory of Aruba, known for its beautiful and white beaches near a blue sea.

15 gedachtes over “Photo Friday

  1. Oooo, bedankt voor deze zomerse zonnige foto Chantal. Het maakt mijn hartje en mijn oude botten iets warmer…
    Bedankt ook voor je lieve, steunende reactie, het is weer en gelukkig, voorbij!

  2. @ Gerda, ja, als het buiten slecht is moeten we het binnen maar zomers maken… fijn dat je er weer bent…

    @ Marjan, zeker weten… Aruba heeft mijn hart, nog meer als Curacao…

  3. @ Ollie, dat kun je wel stellen, wij hadden heus november-weer…

    @ Roelfina, het doet verlangen naar zomer… die er nu niet is…

    @ Billy, ja, helaas wel…

  4. Zoals ik laatst al van je begreep, je was ook al op Aruba geweest. Een ontzettend leuk eiland, lieve mensen e.d!

    Supervet! Na het behalen van m’n MBO 4 diploma ga ik lekker twee of drie weken naar Aruba. Waarschijnlijk 3 weken (Aruba, Bonaire, Curacao & misschien St. Maarten).

  5. @ Haarbal, (Rowin), Aruba vond ik mooier en vriendelijker dan Curacao, Binaire is erg compact en hecht, St. Maarten is totaal anders…

    @ Carola, thanks for stopping by here…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

