Photo Friday

Spot‘, even wist ik niet goed wat ik ermee aan moest, tot ik aan deze foto dacht, de zon als ‘spot’ aan de horizon.

‘Spot’, this weeks theme got me dazzled for a while, until I remembered this photo. The sun is like a ‘spot’ on the horizon.

12 gedachtes over “Photo Friday

  1. mooi tropisch zicht om deze waterige vrijdag mee te starten.
    Hopelijk komt de zomer nog eens zijn gezicht tonen.

  2. @ Redstar, stuur hem ook even hier langs, ik heb donkerte, zelfs de lamp moet aan hier in huis…

    @ Sjoerd, precies wat ik denk…

  3. @ Joke, elke week weer een uitdaging voor me…

    @ Billy, dank je, was een mooie plek om te zijn, met dierbaren om me heen…

    @ Maddox, en ik was betoverd door het zicht…

  4. Zie nu geen foto, ik zal straks nog eens terug komen… maar ik ben er zeker van dat het weerom een mooie invulling van de uitdaging is!

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

