Photo Friday

Als ik de term ‘gold‘ hoor, moet ik toch ook altijd aan de zon denken, en dus ben ik maar die kant op gegaan met mijn bijdrage van vandaag. Een pracht zonsondergang in Florida, we maakten hem daar van begin tot eind mee. Hele series heb ik er aan foto’s van gemaakt, zelfs een real time video van het moment.

When I hear ‘gold’ I always think of the sun, en that is the way I went with todays challenge. This is a beautiful sunset in Florida, I got to experience it from start to finish, took a whole series of photos, and a real time video too.

15 gedachtes over “Photo Friday

  1. Dat heb je goed gezien door goud met de zon te vergelijken Chantal! Bedankt voor dit stralend warm log op deze wel heel grijze ochtend!

  2. @ Sjoerd, ja, de zon IS ook elke keer anders…

    @ Redstar, Gold, always believing.. you got to power to… (of zoiets was het toch)…

    @ GerdaYD, nu alleen de zon nog live zien hier…

  3. Wat fijn een warm beeld te zien want die nattigheid loopt de spuigaten uit
    Zons -op of -ondergang het is altijd een spannend en kleurrijk gebeuren

  4. @ Kala, it sure is…

    @ Natuurfreak, als de natuur het niet brengt, doe ik het wel voor je…

    @ Ineke, dat deden we daar ook…

    @ Merel, geslaagd dan…

    @ Joke, zeker in deze regenachtige dagen…

  5. Ook zo vaak die prachtige zonsondergang gezien tijdens onze trip doorheen Florida! Steeds weer genieten!

  6. Mooi! Zonsondergangen blijven mooi.

    Dit lijkt me ook leuk om te doen, maar maak je dan gewoon een foto of krijg je ook een ‘opdracht’?

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

