Photo Friday

Vandaag kreeg ik het thema in de mail, en ik moest wel even denken welke kant ik op wilde. ‘Near‘ was de term die ik voorgeschoteld kreeg, en ik heb het geïnterpreteerd als zijnde de ‘nearest and dearest’  in mijn leven.

Today’s challenge made me think twice which way to go. ‘Near’  startled me a bit, I went with it in the way of ‘nearest and dearest’, which is definitely my husband on this photo.

13 gedachtes over “Photo Friday

  1. Een mooie opname, maar pas echt mooi als je hem helemaal uitvergroot, dan komen nog net even de kleuren van de foto beter eruit.

  2. @ Ineke, dat is hij zeker…

    @ Paco, dank je…

    @ Sjoerd, ja, klikken is dus vergroten…

    @ Redstar, inderdaad, manlief genietend van de ondergaande Floridiaanse zon…

  3. Prachtfoto Chantal
    Deze momenten moet men koesteren.Binnen 10, 20 en nog meer jaar zal deze foto nog altijd een warm gevoel geven

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

