Photo Friday

Het thema dat me vandaag werd toegezonden was ‘One‘, en daarmee ben ik wat gaan spelen in mijn gedachten. En dit is het resultaat: One Window – Three Times.

Today’s thema in the mail was ‘One’, and I started my creative thinking. I came up with this angle: One Window – Three Times.

13 gedachtes over “Photo Friday

  1. @ Suske, dank je, ik dacht, ik doe eens gek…

    @ Gerda, dank voor je compliment weer meid…

    @ Redstar, tja, kwestie van individuele invulling…

    @ Sjoerd, dat mag…

  2. Ook ik snap het thema niet helemaal Chantal, maar dat kan je iemand als mij die nogal rechtlijnig denkt niet kwalijk nemen :) Zo snap ik in ‘t algemeen ook niets van poezie :(

    De foto en bewerking vindt ik mooi uitgevoerd

  3. @ Renesmurf, dat is de uitdaging juist…

    @ Joke, dank je…

    @ Henk, het is gewoon een woord, en dat woord moet je creatief verbeelden…

  4. ik vind je foto’s en de thma’s er rond erg leuk
    je scvhrijft dat je deze krijgt toegestuurd
    hoe werkt dit dan ? kan je me dit misschien even uitleggen, het lijkt me nl ook wel leuk om te doen !!

  5. @ sjvdh, dat gaat via de site van Photo Friday, inschrijven en je krijgt elke vrijdagochtend een mailtje met een thema, http://www.photofriday.com/. Je voert je opdracht uit, plaats hem op je eigen site, en kunt desgewenst op hun site je link ook plaatsen. En daar kun je ook alle andere invullingen zien… erg leuk, ik doe al jaren mee.

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

