360

Ik mag graag mijn krantje lezen, elke dag weer. En op internet kijk ik ook weleens naar andere (buitenlandse) kranten. En nu hebben ze dat mooi voor mij gecombineerd in een ‘krantenachtig’ magazine: 360. Het eerste nummer heb ik als proef maar eens besteld. Het magazine bevat artikelen van over heel de wereld, vertaald naar het Nederlands. Het is dus min of meer een bundeling van nieuwswaardige en interessante artikelen, die je als lezer een kijk op de HELE wereld zouden moeten geven. Ik ga het maar eens op het gemak bekijken dit weekend (want in het weekend is NRC Next er niet, dus ruimte voor dit soort magazines).

9 gedachtes over “360

  1. Lijkt me heel interessant… laat het ons weten als het uit is en het je bevalt hé?
    Veel lees- en ander plezier dit weekend lieve Chantal!
    En bedankt voor je mooie woorden vol méé-leven!

  2. Kranten lees ik niet Chantal. Natuurlijk hou ik me wel op de hoogte van het dagelijks nieuws maar het is maar zelden dat ik er blij van wordt. Zo jammer dat goed nieuws door de media niet als “nieuws” wordt gezien.

    Natuurlijk wens ik je veel internationaal leesplezier

  3. Via internet haal je de hele wereld binnen, en als je ook nog engels kan zeker!
    Ik hou het vooralsnog bij de reguliere media, en wellicht kom ik daar eens terecht als ik wat zoek via google of zo.

  4. @ Renesmurf, regulier, dit is een tijdschrift, hoe regulier wil je het hebben…

    @ Billy, ongetwijfeld maar soms is een fysiek tijdschrift net wat ik wil…

    @ Henk, ik lees het nieuws ook niet om blij van te worden, maar om up to date te blijven… en daar is de krant voor mij nummer 1 in…

    @ Gerda, ik heb een zaterdagse gelezen, en een aanrader!! Kan ook als iPad app evt…

    @ zuster_klivia, nee hoor, geintje van WordPress, doen ze altijd in december…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

