Photo Friday

Inner City‘, het thema van deze week. Daar heb ik wel wat mee… ik ben dol op steden en ik moest dan ook even nadenken voor welke stad uit mijn rijke archief ik zou kiezen. Kun jij het raden?

‘Inner City’, this weeks theme. I do have a thing for cities, I love them and visited many world cities. It was hard to choose one I wanted to go with. can you guess which one I went with?

11 gedachtes over “Photo Friday

  1. @ redstar, ik vind het altijd fascinerend om de dynamiek van grote steden te zien zoals NYC, HongKong, Sydney, Londen, San Fransisco, Miami enz.

  2. @ Aline, jazeker, Londen Baby!

    @ Henk, London Cab??? Niet herkenbaar???

    @ Renesmurf, London Cab???

    @ Natuurfreak, steden trekken me enorm…

    @ Sjoerd, in deze tijd is commercie belangrijker dan tijdsbeeld… helaas…

  3. @ Gerda, ik vind het leuk foto’s soms een andere stijl mee te geven, zoals hier… net wat meer werk aan besteed…

    @ Joke, ja zeker, jij ziet ze meteen…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

