Photo Friday

Terug van weggeweest, en wel met de uitdaging voor het woord ‘Crimson‘, wat zoveel zegt als dieprood. Deze Boeddha met mooie dieprode achtergrond volstaat wel denk ik zo.

Back into the challenge this week, and that was ‘Crimson’, which is translated into a deep red. Well, Buddha on a deep red surface will do I guess.

14 gedachtes over “Photo Friday

  1. Warm en gelukkig is mijn associatie met deze mooie afbeelding. idd een lekker begin van de dag :)

  2. @ Billy, even googles op betekenis en dan browsen in je archief…

    @ Renesmuf, het kan dieprode hoor, ik had het alleen niet…

    @ Natuurfreak, ik heb zelf niet veel met rood…

    @ Joke, dank je…

    @ Ollie, fijn weekend ook…

    @ Ron, Boeddha en rood gaan goed samen vind ik…

    @ Redstar, wat een toeval…

    @ Gerda, het is een lachende boeddha inderdaad…

    @ Mrs. T, hij lacht wat af…

    @ Sjoerd, zeker weten… mee eens…

    @ Zuster_klivia, en zo is dat…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

