Photo Friday

Het thema van vandaag is een dagelijks terugkerend iets hier, doordat ik in een rolstoel zit en niet kan lopen. Ik heb deze foto dan ook om twee redenen gekozen: 1) omdat ik in de rolstoel zit en NIET kan lopen, 2) omdat de kangoeroe een hele leuke manier van lopen heeft, en zo komen wij mooi samen in het woord ‘Walk’.

Today’s theme is a reoccurring issue for me, being in a wheelchair. I picked this photo for two reasons: 1) I am in the wheelchair and cannot walk, 2) the kangaroo has a funny way of walking. And this brings us together in the term ‘Walk’.

7 gedachtes over “Photo Friday

  1. Een mooie foto, en een treffend voorbeeld van hoe groot tegenstellingen wel kunnen zijn, niet alleen in het lopen, maar ook in het uiterlijk…
    Lieve Chantal, ik las net dat die stimulator niet meer werkt… ik hoop toch zo voor jou dat je pijn niet te zwaar zal zijn… sterkte!

  2. we hebben allemaal onze beperkingen, grote of kleine, maar toch leren we elkaar kennen via onze blog. zonder internet zou zoiets onmogelijk geweest zijn.
    mooie foto.

  3. Je bent een moedige vrouw Chantal, je lijkt altijd vol levensmoed te zitten. Ik wist niet dat je helemaal niet kon stappen, ik dacht thuis wel. Je bent dapper. Heel mooi idee achter je foto en de foto zelf is ook heel leuk!

  4. @ Joke, ik zit al heel lang in de rolstoel, en ben al sinds 1993 ‘gehandicapt’… dank je voor je lieve reactie…

    @ Suske, de blog is soms een mooie manier, al laat ik niet alles hier achter…

    @ Gerda, pijn is allesomvattend en soms allesoverheersend, maar je leert er ook mee leven, en dat doe ik dus… over gaat hij nl. niet meer…

  5. Je staat bij sommige dingen nooit stil tot dat je er met je neus wordt opgedrukt, zo als hier. Moedig van je om de dingen bij hun naam te noemen, daar heb ik het vaak al moeilijk mee.

  6. @ Sjoerd, ja, my idea too…

    @ Han, ach, ik kan er omheen draaien, dat verandert alleen niets… roeien met de riemen (wielen) die ik heb… :-)

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

