DD Kauwgom

Gek hoe er ineens weer een jeugdherinnering te binnen kan schieten. Zo kwam dit keer de herinnering aan de aloude Donald Duck kauwgom ineens boven drijven. Geen idee wat de trieer was, maar zelfs de smaak kwam me in de mond. Kennen jullie deze kauwgom ook nog van vroeger. Er zat altijd een leuk stripje bij. Ik vraag me nu af waarom je hem vroeger wilde hebben; vanwege de kauwgom, of vanwege de strip.

17 gedachtes over “DD Kauwgom

  1. Jaaaa ik ken het nog, héérlijk! Maar wat ook heerlijk was waren die grote, platte groene waar je een plaatje van Tarzan bij kreeg. Alleen vrees ik dat dit vér vóór je tijd was lieve Chantal *wink, big smile*

  2. @ Ollie, kende BE die dus ook? Volgens mij bestaan ze nu niet meer… de kauwgom was ook ZOOOO zoet…

    @ Billy, jammer, was erg leuk…

    @ Zuster_Klivia, ja, de kauwgom was niks aan, het ging ook om het plaatje, net als die kauwgom waar zo’n ‘tattoo’ bij zat…

    @ Gerda, die ken ik inderdaad niet, heb je een linkje met foto…

  3. Hahaha ja lekker was die… voor een minuut of vijf, daarna was de smaak weg en werd het hard om op te kauwen! Maar die plaatjes… die waren leuk, leuk, leuk!

  4. @ Redstar, nog altijd geen kauwgomfan?

    @ DharSon, ik vond hem niet echt lekker, wilde alleen de stropjes lezen…

    @ Natuurfreak, hij was zoooo zoet…

    @ AvdAA, leuke nostalgie inderdaad…

  5. iets wat ik volkomen vergeten was tot vandaag dus. ik heb nooit echt van kauwgom gehouden, maar ik herinner me die mierzoete dingen nog wel.

  6. Ik ken dat gevoel niet, ik had al op jonge leeftijd een beugel en mocht geen kauwgom of toffees snoepen.
    Dus zou ik voor de plaatjes zijn gegaan :(

  7. @ Han, en geen drop ook zeker…

    @ Suske, soms komt zo’n herinnering ineens op, :-)

    @ Sjoerd, ja, ik ‘proef’ dat dan ook meteen weer, en hij rook ook erg fruitig…

    @ Joke, deze kauwgom was niet roze hoor, je verwart het denk ik me Bubblegum… deze was wit en bellen blazen werkte er niet mee…

  8. ik heb nog zeker rond de 60 van die plaatjes sinds 20 jaar in mapjes bewaard, ik ben op zoek naar mensen die mijn oude jeugd verzameling willen overnemen.

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

