Photo Friday – Words

Words‘, en fotografie, dan heb je wel mijn twee passies bij elkaar.

‘Words’, and photography, my two passions in life together.

15 gedachtes over “Photo Friday – Words

  1. @ Natuurlijk genieten, dank je…

    @ Natuurfreak, thanks, vond ik ook wel passend…

    @ Zuster_Klivia, ja, die staat op nummer een, maar is zelfs meer dan een passie, die is mijn leven…

    @ Sjoerd, how come?

  2. You didn’t include your “husband”?! Ha…
    I hope he is not reading your blog.

    I clicked your WP link by accident today.
    So I thought I should visit you here. :)

  3. @ Ollie, dank je wel, ik was zelf ook erg tevreden met het resultaat, na fotosessie in de lichtbox en wat bewerkingen…

    @ AvdAA, zo heeft ieder wat ie wil…

    @ London Caller, my husband is not a passion, he is my life…

    @ Redstar, ik ook wel hoor, maar deze twee komen mooi samen…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

