Photo Friday – Dog

Het thema van deze week zou me normaal gesproken voor een probleem stellen omdat ik totaal geen hondenmens ben, ik ben meer van de poezen. Gelukkig is mijn beste vriendin wel een echte hondenliefhebber, en vandaag dus een eerbetoon aan haar veel te vroeg overleden Golden Retriever – Abby. Ik heb de uitdaging en het genot gehad haar een paar jaar geleden te mogen fotograferen. Met mijn vriendin wonend in de VS en ik in Nederland, spreekt het vanzelf dat we elkaar niet al te vaak zien.

This weeks theme is normally not my style, since I am a cats person. But… thank god my best friend is a doggy-person, and today a tribute to her Golden Retriever – Abby, who passed away a few years ago. I was able to capture his sweet face a few years back, when I visited her, she lives in the US and I live in Holland, needless to say we don’t get to see each other that much.

11 gedachtes over “Photo Friday – Dog

  1. Ik dacht het eigenlijk al, dat jij een poezenmens bent net als ik. Maar je zou het niet zeggen aan je mooie foto van die al even mooie hond te zien: de liefde voor het dier springt er van af lieve Chantal!

  2. Hallo Chantal
    Je vriendin zal wel blij zijn met die mooie foto en al zien jullie elkaar niet veel door de afstand…vriendschap kan dat aan

  3. @ Gerda, ik vind honden wel lief, maar heb er minder mee. Abby was wel een snoesje, lekker droezelig, en heel lief sullig…

    @ zuster_klivia, ja, wel iets met katten?

    @ Natuurfreak, ik heb haar de link naar deze log meteen gezonden, als ze wakker wordt vindt ze hem in de mail… leve het tijdsverschil…

  4. Ik heb ook niet zoveel met honden, onze zoon heeft er een, een schatje.
    Maar wij houden het bij onze rode poes 17 jr., een schatje, maar er komt aan dat we ook van haar afscheid moeten nemen.

  5. ah, dat is toch wel een heel lieve foto!
    Ik zie het als een mooi eerbetoon.

  6. @ Renesmurf, als hondenliefhebber zal het jou zeker aanspreken…

    @ AvdAA, toch kriebel ik liever poezen…

    @ Billy, dank je, het voormalig baasje mailde me al in alle emoties, voor dit eerbetoon…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

