Photo Friday – Raw

Met het thema ‘raw‘ is Photo Friday terug van de twee-weken-zomer-break. En dus ging ik weer op zoek. Deze leek me wel toepasselijke, het ruwe hout van de afvalbakken op Bonaire pasten wel in het thema van deze week,

With this theme, ‘raw’, Photo Friday is back from summer break. So time to dig into the archives. This is what I came up with: raw wooden recycle bins on Bonaire. Fits like a glove to me.

12 gedachtes over “Photo Friday – Raw

  1. Ruw hout is een van mijn lievelings materialen.
    Ik ben het met Sjoerd eens.En waarom in hemelsnaam tekst op je foto? Zonde

  2. @ Sjoerd, tja, is wat voor te zeggen…

    @ Gerda, maar dat hoort erbij, doe ik elke week…

    @ Redstar, het is puur natuur, en goed hergebruik vind ik altijd weer…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

