Photo Friday – Quiet

Bij het thema van deze week, Quiet, denk ik vaak aan rustige landschappen, en waar tref je die zeker aan? In Scandinavië. Dit is een pracht -verstopt- meer in Zweden. Als je van de gebaande paden afwijkt, kom je dit soort rustige, vredige plekjes tegen. De juweeltjes van de natuur.

This weeks theme, Quiet, immediately made me think about peaceful landscapes. And where can we find them? Well, Scandinavia, that is for sure. This beautiful, peaceful lake we found in Sweden while traveling off the main road. There you find the most beautiful places on earth.

Click to enlarge

17 gedachtes over “Photo Friday – Quiet

  1. Ik kijk goed, doe dan mijn ogen dicht en luister naar het ruisen van de bomen, het zachte gekabbel van het water op de oever, de vogels die zingen. Heerlijk, even een minuutje weg van de wereld. Dat alles bracht die foto teweeg bij mij. Mooi!!!

  2. @ Zuster_KLivia, wij hebben een trip via Denemarken, Finland, Zweden en Noorwegen gedaan, helemaal tot aan de Noordkaap, geweldige landen…

    @ Natuurfreak, heel rustgevend vond ik het plekje… en zo on-ontdekt…

    @ KnutzEls, je hoort het bijna ja, dat heb ik nu ook…

    @ Ollie, pracht landen, en nog erg onaangetast…

    @ Gerda, verlies jezelf maar lekker dan…

    @ Ineke, het ligt binnen bereidbare afstand hoor, je moet het willen…

  3. @ Joke, het was een verrassing dit aan te treffen, we waren echt van het padje afgegaan…

    @ Sjoerd, heel rustig en vredig was het er…

    @ Redstar, dank je…

    @ AvdAA, de natuur kent er velen, we moeten ze alleen willen zien…

  4. @ MennoG, het is geweldig, zeker als je van rust houdt…

    @ Han, de landen zijn schitterend, en ondergewaardeerd m.i.

    @ Renesmurf, echt jou soort landen wel denk ik…

    @ Billy, zoveel is zeker…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

