Photo Friday – On the horizon

Er is enorm veel te zien aan de horizon; het hangt ervan af waar je bent. Deze week een foto van de horizon van Aruba, niet verkeerd om daar te mogen zijn.

There is so much to see on the horizon; depending on where you are. This week I choose the horizon of Aruba, and that is not a bad place, I promise you that much.

Click to enlarge

18 gedachtes over “Photo Friday – On the horizon

  1. @ DharSon, het was daar heavenly!!!

    @ KnutzEls, zeker niet verkeerd…

    @ Gerda, Corrie wist het wel te zeggen…

    @ Natuurfreak, ik reis vrij veel en gevarieerd, een zegen en een mooi iets in het leven… maar het maakt lang niet alles goed in het leven… dat moet je ook beseffen…

    @ AvdAA, tja, geen idee, er hing geen timetable…

    @ Redstar, nee, ben niet zo van het zwemmen in open water…

    @ Zuster klivia, vervelend he…

  2. @ Renesmurf, dat mag je graag zien he…

    @ Suske, wolken voegen vaak net dat extra toe…

    @ Han, zeker weten, nazomers op mijn blog…

    @ Sjoerd, wat een compliment!!! Dank je…

    @ Joke, mag ik dan mee…

    @ Redstar, ja jij bent een bikkel. Ik zwom vroeger veel vaak en overal, maar heb door mijn handicap ook een beetje watervrees opgelopen en dat weerhoudt me er nu van…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

