PLING!

19.15 uur  PLING!

19.30 uur PLING!

20.00 uur PLING!

Zo gaat dat hier dus in de avonden (en in de ochtenden hetzelfde ritueel, maar dan op andere tijden uiteraard). En wat gebeurt er dan wel op de PING-momenten? Dan gaan er hier lampen branden… HEERLIJK! Leve de tijdschakelaar… ik zweer erbij… nooit meer nadenken of je de lichten wel uit hebt gedaan, of als je weg bent, of je ze wel aan hebt gedaan. Nee hoor, gewoon een heerlijk schema instellen en je bent er klaar voor. Het enige dat ik nu nog per avond aansteek zijn kaarsjes… wellicht kan dat ooit ook nog wel eens op een afstandsmanier.

12 gedachtes over “PLING!

  1. Ik doe het hier gewoon op d eouderwetse manier hoor :) met de schakelaar. Wel overal led lampen in? Hier zo ondertussen alles voorzien.

  2. @ Redstar, LED-lampen heb ik nog niet zo veel, vind het licht nog niet echt sfeervol helaas… wel spaarlampen overal… behalve waar Halogeen in zit…

  3. Zelf heb ik dit niet, maar ik kan me indenken dat jij er heel blij mee bent lieve Chantal. Net zoals naar ik hoop je blij zal zijn met het hele komende weekend dat zonnig belooft te worden!

  4. haha, nee, hier gaan de lampen aan zodra ik constateer dat het donker wordt, en de ene dat is dat veel later dan de andere dag.
    De kerstboom doet het wel altijd met een lichtschakelaar, want die mag overdag ook branden.

  5. lijkt me een overbodige luxe, maar aangezien jij toch mindermobiel bent wel een handige voorziening, Chantal

  6. @ Mara, inderdaad voor jullie zeer handig…

    @ Han, dan stel ik ze bij uiteraard…

    @ AvdAA, haha, kaarsen doe ik ook nog handmatig hoor… maar wie weet… ooit…

    @ Billy, luxe zou ik dat niet noemen, meer gemak… en waarom zou dat niet mogen…

    @ Sjoerd, ik heb ook ooit die klik-aan-klik-uit systemen gehad, werkte ook wel…

    @ Mrs.T., ja, maar die tijden stel ik wel zelf steeds in/bij…

    @ Renesmurf, ik stel de klokken bij met het veranderen van donkerte… en de kerstboom brandt hier alleen in de avond, want overdag zie je die kleine LED-jes toch nauwelijks, dus onzinnige energieverspilling…

    @ Gerda, zaterdagmiddag/avond was in elke geval droog en nog best aangenaam voor een Utrechtse stadswandeling en een heerlijk etentje met een aangenaam mannelijk gezelschap (twee heren dit keer die mij mee uit namen…)…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

