Mad World

Ik heb het nummer volgens mij al eens eerder hier laten horen, maar het blijft er eentje waar ik veel aan heb in mijn leven, en dus vandaag nog maar een keer. Want… elke dag weer kunnen we ervaren dat het inderdaad een ‘mad world’ is, op allerlei fronten.

11 gedachtes over “Mad World

  1. @ Ollie, ik snap je comment niet zo goed…

    @ Sjoerd, nee, zeker niet, maar de wereld is wel Madder dan Mad…

    @ gerda, de dierenwereld ook denk ik hoor…

  2. @ DharSon, dacht ik ook wel een beetje…

    @ Billy, zeker weten, en dat deel ik dus graag… jou als muziekliefhebber spreekt het vast erg aan…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

