Photo Friday – Mood

Het thema van deze week – Mood – deed me meteen denken aan ‘wolken’. Zij zijn voor mij de smaakmakers van een dag, zij bepalen in welke ‘mood’ het weer is, en dat straalt af op de mens.

This week’s theme – Mood – made me think of clouds. Clouds can determine the mood very well for me. It makes a day to what it is.

Click to enlarge

18 gedachtes over “Photo Friday – Mood

  1. Daar heb je volkomen gelijk in Chantal, zelf had ik dit nog niet zo gezien… Je mooie foto illustreert het perfect!

  2. Hmmm, soms wel ja. Dan versterkt het weer je emoties. Ik voel me over het algemeen anders dan hoe het er buiten uit ziet. Er zijn veel mensen die somber worden van een sombere dag. Ik niet. Geen last van, gelukkig. Ik kan enorm genieten van een regenachtige dag, lekker binnenblijven met een grote mok thee, boekje op de bank. Samen wakker worden onder het schuine dak waarop je de regen hoort tikken. Héérlijk :)

  3. @ Gerda, het is een manier van denken…

    @ Zuster klivia, het weer is niet allesbepalend, meer medebepalend…

    @ Redstar, dan ben je de uitzondering die de regel bevestigt wellicht…

  4. Ben ook dol op wolken ! ! Het zijn knipoogjes, schouderklopjes …….! Ik vind het heerlijk om met welke weersomstandigheden dan ook te leven. De seizoenen zijn hier minder gemarkeerd dan in nederland en dat mis ik (na zovéél jaar) best wel ! Een grauw grijze lucht kan prachtig zijn vooral als je je beseft dat je een dak boven je hoofd hebt die je tegen de regen beschermt !!!!
    Een héél fijn weekend Chantal !

  5. @ Sjoerd, ze zijn vaak de smaakmakers van een dag, die je verder zelf vorm moet gaan geven… zoals hier vandaag regen zegeviert, maar ik laat me er niet onder krijgen door grijze buien…

  6. Het weer heeft op ons absoluut invloed hoe onze ‘mood’ zal zijn.
    Daarom voelen wij ons zo thuis in Los Boliches aan de Costa del Sol.
    Al meer dan 20 jaar in ons eigen appartement, en ………… foei foei nog nooit in het natuurpark van Fuengirola geweest.
    Groetjes
    Mara

  7. @ AvdAA, vooral regen gezien hier vrijdag…

    @ Billy, nee, maar je moet buiten de kaders denken, dan kom je er wel mee weg…

    @ Renesmurf, humeur heb je zelf voor een deel in de hand en kun je beinvloeden of laten beinvloeden… bij dat laatste speelt het weer een rol of kan het een rol spelen…

    @ Mara, ik zou zo met je ruilen daar…wat betreft het bio parc, DOEN!!! Het mooiste en meest zen parc dat ik ooit heb bezocht…

  8. Prachtig die wolken. Ik kan er uren naar kijken, ze zijn nooit hetzelfde. En al regent het pijpenstelen, ik blijf geloven in de zon die achter de (regen)wolken zit!

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

