Hype

DE hype van 2012 is toch wel de ‘stresstest’. Voor alles, maar dan ook werkelijk ALLES wordt deze nu uit de kast getest. Mijn vraag vandaag is dan ook:

Waarvoor zouden jullie graag een stresstest uitvoeren, of laten uitvoeren?

12 gedachtes over “Hype

  1. Eerlijk gezegd lieve Chantal, waarom zou ik? Ik probeer eerder de stress van mij af te houden zodat ik er geen test over moet laten maken! En ik hoop dat jij dat ook mag doen, het hele weekend lang (en alle dagen daarna!).

  2. Ben het met Gerda eens. Probeer het liever van me af te houden …dan extra aandacht aan stress symptonen te geven ! Een mooie wandeling even diep adem halen ! Een fijn stresloos weekend Chantal !

  3. Ik hou niet van testen en zie hier het nut niet van in.Ben op pensioen en probeer te doen wat ik graag doe.De natuur in maakt zo’n test overbodig.

  4. Een test niet nodig Chantal. Ik kijk gewoon terug op een mooie tijd in ons tweede woonland. Cordoba en Sevilla waren geweldig om weer eens te bezoeken, maar ook het leven aan de Costa del Sol in ons dorp Los Boliches is iets waar ik met plezier aan terug kan denken.
    Groetjes
    Mara

  5. @ Mara, waar jij nu bent is de stress ook minder… :-)

    @ Mrs.T., nee, dan kijk je vast geen nieuws…

    @ Suske, zo is dat!

    @ AvdAA, dat wil ik ook graag…

    @ Renesmurf, ook jij kijkt dan vast geen TV (wat niet logisch is)… stresstest zijn MEGA In de media…

    @ Joke, lekker relax dan maar…

    @ Natuurfreak, geniet lekker dan…

    @ Redstar, houden zo…

    @ Sjoerd, en wat denk je dat er uit komt?

    @ Poussy, ik heb een stressloos weekend, na een stressvolle week…

    @ Gerda, we moeten de stress van ons afdoen, dat is beter…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

