CJIB gaat met zijn tijd mee

Afgelopen week had manlief de pech het bericht te krijgen te zijn geflitst. Ja, wat wil je, als je zo’n flitsende kerel bent!! Ook de politie wil je dan graag flitsen… Zonder gekheid, 5 km te hard (na correctie, 8 km voor correctie), 39 euro. Het zij zo, daar ga ik het ook niet over hebben.
Wat me wel positief verraste was het feit dat de bekeuring digitaal tot ons kwam, via een mail. In de mail was een link opgenomen om naar het CJIB te gaan en daar de bekeuring als PDF op te halen. Leve de CJIB!!! Milieuvriendelijk en ik heb minder papierafval. Zo zouden meer bedrijven moeten gaan werken, er wordt nog te weinig met digi-nota’s gewerkt als je het mij vraagt. Jammer van de 39 euro, maar positief dat het op deze manier tot ons kwam.

13 Comments

  1. Ja dat is nieuw! Toen ik werkte had ik veel met hen te maken en dat was een hele rompslomp. Goed dat ze gemoderniseerd zijn. Weer een boom minder omgekapt. Jammer Chantal van de centjes maar ja, je kan het nu toch niet meer wijzigen en je hebt nu éénmaal een flitsende man, dus iedereen wil hem ‘flitsen’.

  2. Dus bij de overheid gaan ze hier deels de goede kant op. Pluim!
    Met een leaseauto is deze bekeuring geen probleem lijkt me. Als je dat alleen maar betalen moet en de bijtelling, dan ben je altijd nog goedkoper uit dan dat je zelf een auto mag aanschaffen en voor alle kosten opdraait, ook de bekeuringen. Fijn weekend.
    Saludos de Albert

  3. @ Natuurfreak, van mij mag veel meer digitaal, ook andere facturen e.d….

    @ Joke, ach, die 39 euro, hoort bij het vak…

    @ Renesmurf, dat gaat me te ver…

    @ Albert, wij hebben wel een lease auto maar geen bijtelling, rijden er nl. privé niet mee…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

