Doe maar…

… ja, nou Doe Maar!!!

Manlief gaat vandaag lekker even terug in de tijd. Symphonica in Rosso met Doe Maar, een verjaardagscadeautje van mij aan hem. Samen met zijn zwager en schoonzus gaan ze lekker terug naar de jaren tachtig, de jaren dat Doe Maar niet ‘rosso’ was, maar ‘roze’ (met geel en groen). Geniet er lekker van liefie, het is je gegund! Ik vermaak me wel met een lekkere girls night on the couch.

13 gedachtes over “Doe maar…

  1. Ja ja Chantal toen was voor jou en manlief geluk nog heel gewoon. Teruggaan naar je jeugd is altijd plezant. Heb ik samen met Albert gedaan, 7 jaar geleden, toen we naar ‘The Final Tour’ van The Shadows gingen in de Heineken Music Hall. Allemaal babyboomers die er waren.
    Trouwens lief om hem dit kadootje te geven.
    Groetjes
    Mara

  2. @ Mara, leuk is dat he… herinnerinngen…

    @ Suske, zeker weten… tralala…

    @ Han, rond half een rolde hij binnen…

    @ Joke, altijd leuk zoiets te geven…

    @ AvdAA, dank je… ik probeer creatief te zijn steeds weer…

    @ Natuurfreak, memeroy lane is filled with people!!

    @ Renesmurf, moet jij zeggen, de smurfen is ZOOOO jaren 80… :-)

    @ Sjoerd, ach, er waren er meer hoor…

    @ Saskia, ik zal het straks vragen als hij wakker is… (nu, 6.50 uur, slaapt hij nog lekker…)

    @ Gerda, ach, valt wel mee hoor, met dat lief zijn…

    @ Redstar, leuke woordspeling van je… :-)

    @ Mrs.T., ze hebben de smaak (en het geld) te pakken…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

