Photo Friday – Change of seasons

Het thema van vandaag spreekt voor zich, en ik heb het dan ook bij het huidige seizoen gehouden, de herfst.

Today’s theme speaks for itself, and I picked the current season: fall/autumn.

Click to enlarge

14 gedachtes over “Photo Friday – Change of seasons

  1. Je hebt een mooi kleurenpalet in deze knappe foto gevangen Chantal, het verzoent me een beetje met de herfst die zeker mijn seizoen niet is…

  2. Ik ben een mens van de Herfst en kan meer dan genieten van de kleuren.
    Ik zie mezelf dan ook zitten met een mooi boek.een snorrende kachel en zachte vioolmuziek op de achter grond.

  3. @ Ineke, maar in de herfst moet je erop uit… lekker buiten zijn…

    @ AvdAA, dank je… Upstate New York…

    @ Gerda, welk seizoen beleef je liever?

  4. Ik stond vanmiddag op de ladder met mijn hoofd in de koude herfstwind die over de polder tegen me aan beukte. En ik vond het heerlijk.

  5. @ han, wij hebben nog veel blad te gaan hier…

    @ Renesmurf, waarom geen herfst voor jou?

    @ John, die wind, lekker he…

    @ Suske, dan maak ik dat goed voor je…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

