Latte

Mijn vaste lezers weten inmiddels wel dat ik een echt Latte-meisje ben. Waar ik vroeger absoluut geen koffie lustte (en nog altijd lust ik geen gewone koffie hoor… laat staan exspresso), ben ik nu verzot op Latte, de gewone of een speciale Machiatto, met toeters en bellen. Leve de nieuwe koffie-ontwikkelingen als Senseo en Dolce Gusto. En dus prijkt hier elke avond zowel een Dolce Gusto als een Senseo op mijn bijzettafel, en geniet ik nog ELKE avond van ELKE slok.

Wat voor koffie-typeje ben jij eigenlijk?

7 Comments

  1. Eigenlijk vind ik de ouderwetse koffie (met zo’n Melittafilter op de pot) het lekkerst. Lekker sterk en dan zwart zonder iets erin. We gebruiken nu een koffiezetapparaat. En als ik dan ‘s morgens beneden kom, geurt het al naar koffie. Wij kunnen niet zonder een bakkie op de (vroege) ochtend.

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

