Harry Potter

Ik ben een verzamelaar van Harry Potter-boeken en dan in het bijzonder het eerste boek uit de serie, en dan in verschillende talen en edities. Mijn vakantie naar Azië heeft een pracht resultaat gegeven. Nieuwste aanwinsten? Lees hieronder maar even…

  • Thais
  • Maleisisch
  • Chinees – traditioneel schrift
  • Chinees – vereenvoudigd schrfit
  • Japans

Een van de Japanse boeken

Ik ben ‘one happy Harry camper’!!!

15 gedachtes over “Harry Potter

  1. I didn’t know that you were a big Harry Potter fan!
    I have been to the restaurant where JK Rowling used to sit down and write the first book in Scotland.
    You should visit Edinburgh one day. :)

    Oh, did you get most of the books in Malaysia?!

  2. Wat SUCKS is de reactie van Anonymous.

    Maar Chantal, waar ik benieuwd naar ben is hoelang je erover doet om dit exemplaar uit te lezen ? ;-)

  3. @ Han, nee, daar gaat het ook niet om, het gaat om de unieke edities, het boek ken ik nl. al wel…

    @ Renesmurf, en dat zegt een Smurfenverzamelaar :-)

    @ Joke, en dat met zoiets kleins en simpels…

    @ AvdAA, spam, ik zie het nu pas, en delete!! En nee, ik lees het niet uit, heb wel een talenknobbel maar niet zoooooo erg…

    @ London Caller, jealous!!! You met JK? Yes, most of them I got in Kuala Lumpur in Kinokuniya in one of the big shopping malls there, you know this one? On the fourth floor of the Paviljon in the Petronas towers…

    @ Sjoerd, mee eens wat betreft de spammert… be a (wo)man and leave a name and address, so I can kick your…

  4. Wat leuk om te zien dat jij ook HP deel 1 in verschillende talen spaart. Dit is een hele mooie ‘buit’
    Groetjes van Jolande

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

