Grumpy t-shirt

Hoe bedenk je het? Dat kwam in me op bij het zien van deze advertentie voor dit heuse dog-shirt.

One size fits all!

One size fits all!

17 gedachtes over “Grumpy t-shirt

  1. Ehmmmm, ├ęcht ets voor mij. Not ;)

    Ik zag er ook eentje met een enorm caviakoppie, vond die wel weer geining. (ook voor andere mensen btw ;))

  2. @ Klivia, ik zou het ook niet dragen, hooguit als slaap t-shirt…

    @ Sas, ze zijn geinig inderdaad…

    @ Gerda, haha, zou hij ‘rijden’ bij je, de Sint Niklaas…

  3. @ Sjoerd, haha, welke maat heb je?

    @ AvdAa, jij wel :-)

    @ London Caller, Japan is really mad with this…

    @ Redstar, doet denken aan dat Brulshirt tijden het WK….

  4. @ Mara, het is ook een geinig t-shirt, niet serieus dragen hoor…

    @ Billy, echt een markt voor, alleen draagt niemand ze…

    @ Han, haha, niet die van mij…

    @ Natuurfreak, thnx…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

