Spreuk van de dag

Het beste recept tegen een saai leven is nieuwsgierigheid.

14 gedachtes over “Spreuk van de dag

  1. Hoe kan een leven nu saai zijn? Ik vind het althans een spannend avontuur met elke dag iets nieuws om te beleven…

  2. @ Renesmurf, dat is een mooi ander woord inderdaad…

    @ Gerda, maar dat is ook wel omdat je er voor KIEST het leven spannend te vinden… en dat is mooi… wellicht ook ingegeven door wat je in het leven is overkomen, maak je er nu het beste van… haal je er alles uit… zoals uit deze mooie zondag die voor jou en Lefla ligt…

  3. Ik ben heel nieuwsgierig..

    PS mijn site is vandaag off-line. Mijn provider, Stone-IS vindt dat ik teveel schijfruimte heb gebruikt, en heeft daarom de site off-line gehaald

  4. @ Mara, zeker weten…

    @ Han, dat is een goed advies…

    @ AvdAa, zeker weten…

    @ Natuurfreak, dat is een mooie…

    @ Joke, ben je het er ook mee eens?

    @ Suske, en dat is wat we allemaal wel willen…

    @ Sjoerd, ik merkte het idd, ik kreeg een foutmelding…

  5. Ja, als we allemaal dezelfde spreuk hebben…. dan wordt het saai. Maar ik had de mijne vorige week al ingepland, omdat ik deze maandag op vakantie was. Anders had ik wel even gauw een andere gezocht. Geeft niks toch?

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

