Al het goede

Al het goede komt in drieën, en dus vandaag een galerij met steeds drie foto’s van hetzelfde, maar dan net even anders.

15 gedachtes over “Al het goede

  1. Héél leuk en knap gedaan ! Doe je dat met photoshop ? Ik heb het programma op mijn pc zitten maar gebruiken kan ik hem niet ……… Een fijne dag :)

  2. @ Ineke, ik heb er zeker wat tijd en energie in gestoken…

    @ Poussy, ik doe het met diverse programma’s, combineren, en veel mee ‘spelen’, kijk eens voor een cursus via Lynda.com…

    @ KnutzEls, het gaat soms om maar een klein verschil, maar het maakt wel uit voor de sfeer van de foto…

  3. There so so many Christmas lights, markets, ice rinks I have yet to photographed in London this year.

    Oh yes, I have scheduled Harrods and Selfridges Christmas photos.
    Not sure when now, look up for them.

  4. @ Sjoerd, dank je, tja, van boven komt ook veel goeds hoor :-)

    @ Ollie, klein verschil kan veel uitmaken…

    @ London Caller, can hardly wait…

  5. @ AvdAA, het houdt me van de straat…

    @ Renesmurf, waar heb je dan precies ‘weinig mee’…

    @ Natuurfreak, dank je, ik bloos…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

