Red nose

En zo wil de wetenschap serieus genomen worden?

Bron: NRC Next 19.12.2012

12 gedachtes over “Red nose

  1. Alweer een nieuwe lay-out bezig bijtje? Het was even zoeken maar hier ben ik dan met mijn antwoord! Woehaha, zo’n radiator wil ik ook, dan heb ik het altijd warm… enfin, mijn neus toch!
    Fijn weekend meid, geniet er van hé!

  2. Maar dat is toch even fijn om te weten !!!! De wetenschap staat voor niets ! hi hi hi Een fijne dag en een goed begin van het weekend Chantal

  3. @ Gerda, ja, beetje aan het spelen… jij ook een fijn weekend, en pre-kerst…

    @ Poussy, maar ik vind het zonde om HIER geld aan uit te geven…

  4. @ Albert, ik ga eens kijken wat jij zoal ‘zingt’…

    @ Han, haha, all things revealed!

    @ Joke, ja, dat valt onder pesten denk ik… hij krijgt er zomaar een trauma van…

    @ AvdAa, maar willen we het wel weten…

    @ London Caller, I hardly EVER check my Stats, that is not why I blog, so not too interested…

  5. Ook een leuk verhaal Chantal.Dit was ook het lievelingspersonage van mijn kleuters vroeger en zo’n dingen blijven een mens een heel leven bij

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

