Wintercircus

Jeetje, ik kan het me nauwelijks nog herinneren; de laatste keer dat ik naar een circus ging. Dat moet als kind geweest zijn en dan zeker niet in zo’n groot circus en show-spektakel als ze me nu in Utrecht gaan beloven. Nee, mijn woonplaats had vroeger wel eens per jaar een circus, maar dat was -net als het dorp- niet al te groot. En in de jaren 70 was het circus ook heel anders dan anno 2012. Ik laat me zeer zeker verrassen vanmiddag in Utrecht, want jawel, ik ben erbij – rij 1, aan de piste- in de Domstad: Het Wintercircus.

Volgens de site staat dit me te wachten:

“De show van Wintercircus Utrecht is spectaculairder dan ooit! De producenten zijn erin geslaagd aantal unieke acts exclusief aan het circus te verbinden. Onder meer een menselijke kanonskogel, zes motoren in een kleine stalen globe en de illusies van Sittah zorgen voor spektakel. Samen met o.a. clowns, luchtacrobaten, paarden, kamelen en diabolo artiesten zorgen ze voor 2 ½ uur entertainment voor de hele familie.”

Ik ben heel benieuwd! Als ik foto’s mag maken, zal ik dat zeker niet laten, maar ik ga vooral genieten van de show.

DUO ORTIZ – ROMANTIEK IN DE LUCHT

DUO ORTIZ – ROMANTIEK IN DE LUCHT

21 gedachtes over “Wintercircus

  1. Oooo wat leuk, naar het circus net zoals vroeger, toen je kind was! Natuurlijk zal jij er veel plezier aan beleven, toch als men de wervende tekst mag geloven…

  2. @ Gerda, ja, ik denk ook erg aan vroeger als ik aan circus denk, back in time hoop ik ook wel een beetje te vinden vandaag… al zal het toch meer circus anno 2012 zijn, maar ik kijk er zeker naar uit…

  3. Heel veel plezier! Blijf je verbazen en geniet. Wij zaterdag in Carré (mag je tijdens de voorstelling geen opnames/foto’s maken)

  4. Heel veel plezier daar, en gewoon foto’s maken, toch… Meestal mag je wel foto’s maken maar geen flitser gebruiken.

  5. de laatste keer dat ik naar een circus ging, was met onze 2 kleine kinderen. Ik ben er zelf niet zo’n fan van…

  6. Als je niet flitst dan kunnen ze je het haast niet verbieden, tenzij je met een grote professionele camera komt en een bijbehorend statief. Su6!

  7. En hoe was het in het circus? Nog veel wilde dieren bezig gezien. Wat een onzin dat die vanaf 1 januari 2013 verboden zijn in Nederland. Typisch Nederland, roomser dan de paus. Groetjes Mara

  8. @ Mara, het was geweldig!!! Er waren idd dieren in de show: kamelen, paarden, pony’s, stieren en een impala… maar allemaal met respect behandeld…

    @ Joke, dat verhaal komt later… maar het was SUPER!!

    @ Ollie, dat is gelukt…

    @ Han, ik heb ruim 150 foto’s kunnen maken…

    @ London Caller, they are kids memories for many of us…

    @ Vintagerie, Cirque du Soleil is idd heel mooi…

    @ Mrs.T., was leuk… blij je weer te horen…

    @ KnutzEls, dat is gelukt hoor, in R’dam is ook een Wintercircus weet ik…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

