Professor Layton is back

Kort na het uitkomen van de nieuwe Professor Layton (Nintendo-spel) was ik erg verdrietig en teleurgesteld. De game kwam ineens alleen op het nieuwe Nintendo 3DS-platform uit, en ik had geen 3DS-versie van de console (reden daarvan is dat ik door een oogafwijking geen 3D kan zien en dus niets aan die duurdere console heb). Ik vroeg me af waarom de makers de game niet ook gewoon op de standaard DS wilde uitbrengen. Geldklopperij vond ik het ook wel een beetje. Ik ben op de Nintendo m.n. een trouw speler van Professor Layton, maar daar leek nu een einde aan te komen, want no way dat ik zelf een 3DS zou kopen om alleen dit (en misschien hooguit nog 3-4 andere spellen in dit genre) spel te spelen. Maar wat gebeurt daar dan ineens? Santa ‘manlief’ geeft hem mij zomaar cadeau, inclusief het nieuwe spel, en twee andere spellen in het puzzel genre. Wat een lieverd is mijn eigen Santa toch… dus Layton, watch out, ik ga de puzzels weer kraken.

Professor Layton en het masker der wonderen

Professor Layton en het masker der wonderen

15 gedachtes over “Professor Layton is back

  1. Wow lieve Chantal, jij hebt geluk met je al lieve man! Nu heb je uuuuren spelplezier hé, ik ben zo blij voor je!
    Alvast een schitterende overgang naar het nieuwe jaar gewenst meid!

  2. @ Zuster Klivia, ik ook hoor, maar pas helemaal aan het eind van de game…

    @ AvdAa, die man kan NOOIT stuk, daar is geen cadeau voor nodig…

  3. Het zegt mij niets, maar je bent er zo enthousiast over, dat moet dus wel leuk zijn. Heel veel plezier ermee! En speelt je man dan ook mee, of heeft ie helemaal voor jou alleen gekocht?

  4. @ Redstar, echt niet… dit is al de zoveelste sequel… haha, ieder zijn interesse dus maar weer… (geinig is wel dat ik er toch al vaker over blogde…)

    @ KnutzEls, het zijn breintrainertjes hoor, die puzzels… en nee, manlief is van de Playstation, ik van de Nintendo…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

