De allerbeste wensen

En met deze titel sluit ik de feestdagen af en gaan we gewoon lekker door met een nieuw jaar, 2013. Niet meer omkijken, niet meer voornemens zijn dingen te doen, maar DOEN.

Hopelijk gaan we samen een mooi blog-2013 tegemoet

Hopelijk gaan we samen een mooi blog-2013 tegemoet

11 gedachtes over “De allerbeste wensen

  1. Prachtige nieuwjaarswens lieve Chantal, bedankt hoor! En je hebt gelijk: laat ons niet voornemen iets te doen, maar het gewoon doen… Ik hoop zo voor jou en duim daar ook voor dat jij in 2013 wat gespaard zal blijven van alle lichamelijke ongemakken en kwalen. Geluk heb je al met die lieve man van jou hé?

  2. @ Renesmurf, ik heb aan mezelf bewezen in 2012 dat ik dat kan… DOEN!

    @ Gerda, ik hoop met je mee… maar als het anders is, gaan we daar ook wel weer mee om…

    @ Sjoerd, dat gaan we zeker doen… beginnend met de thuiskomst van je vrouw hoop ik…

    @ Suske, van hetzelfde…

    @ Redstar, dat is een mooie voortzetting…

    @ AvdAa, en voor jou ook…

    @ Joke, voor ons allemaal!

    @ Han, daar gaan we voor, we staan ZELF aan het stuur…

    @ Ollie, dank je wel…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

