Spreuk van de dag

Als je geen tijd hebt voor je passie,
is het dan wel je passie?

16 gedachtes over “Spreuk van de dag

  1. @ Renesmurf, er is meestal wel tijd te vinden voor dat wat je ECHT belangrijk vindt…

    @ Gerda, ik MAAK tijd voor mijn passies…

  2. Ik zou wel elke dag willen toegeven aan wat mijn passie is, maar ik heb ook nog een baan, en een gezin en een huishouden. Soms moet passie even wijken voor de realiteit. Helaas.

  3. Een vraag die ik me nu ook heel vaak stel. Nu ik geen werk heb, heb ik veel andere hobby’s weer opgepakt. Daar had ik toen ik 40 uur werkte geen tijd voor..

    Liefs!!

  4. Ik heb dagelijks tijd voor mijn passies, maar dat is dan ook mijn passie.

  5. @ Han, en voor een passie maak je tijd… fotografie is denk ik wel een passie van jou, evenals Photoshop…

    @ Joke, jij ook!

    @ Caroline, grappig dat je zegt er geen voor te hebben gehad toen je werkte, ik denk dat je er toen geen tijd voor maakte, en nu heb je er tijd voor en haal je dat in…

    @ AvdAa, hoeveel of weinig wordt wel bepaald door andere zaken, maar in basis kun je altijd tijd vinden als je echt wilt…

    @ Zuster klivia, dan betwijfel ik of het een 1000% passie is… maar dat is mijn mening…

    @ Natuurfreak, zo denk ik er ook over…

    @ Redstar, passie vraagt om tijd, tijd vraagt om passie…

    @ Sas, maar deel je de mening ook…

    @ Sjoerd, maar wat bedoel je daarmee?

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

