Wat is dit?

Soms wordt je oog ergens naartoe getrokken, en als je het dan vastlegt krijg je haast een abstract beeld, iets waarvan je niet precies weet wat het is. Ik heb zo’n foto voor jullie vandaag; iemand enig idee?

Wat is dit?

 

Update:
Ik zal het antwoord even geven: dit is een ‘crop’ van de circuspiste van het Wintercircus in Utrecht, het is dus zaagsel met daarop de patronen veroorzaakt door de tentverlichting…

18 gedachtes over “Wat is dit?

  1. Ik denk dat het de schaduw van afgeknotte bomen is, maar zal het natuurlijk weer mis hebben hihi. In elk geval leverde het jou intrigerende foto’s op!

  2. @ Natuurfreak, leuk wat iedereen erin ziet…

    @ Caroline, leuk gedacht… maar nee…

    @ Renesmurf, nope!!!

    @ London Caller, no, not what this is…

    @ Han, gokje?

    @ Liveformydreams, geen gokje doen?

    @ Billy, ik weet niet of dat dan wel goed was destijds…

    @ Allemaal, ik zal het antwoord even geven: dit is een ‘crop’ van de circuspiste van het Wintercircus in Utrecht, het is dus zaagsel met daarop de patronen veroorzaakt door de tentverlichting…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

