Van meloen tot bloem

Wat een kunstwerk kan een meloen zijn

15 thoughts on “Van meloen tot bloem

  1. Het ziet er inderdaad heel kunstig uit, Moeder Natuur kan er wat van! En jij natuurlijk ook als je zo iets vast legt…

  2. @ Gerda, het is zonde om het op te eten dacht ik toen ik het zag… maar moeder Natuur? Nee hoor, de Thaise kok!

  3. @ AvdAa, nee hoor, al ben ik best handig met mes en vork, maar dan op een andere manier :-)

    @ Redstar, vooral de Aziaten zijn daar behendig in inderdaad…

  4. Ik herinner het me nog van mijn Thailand reis..het zijn echte kunstenaars .Ik heb het zien uitsnijden en gaat heel vlug.Ik heb meer tijd nodig om mijn worteltjes te kuisen dat dat zij een kunstwerk maken.Prachtig
    Heb er ergens ook nog foto’s van zal eens op zoek gaan.

  5. Chantal ben je bij de chinees geweest?
    Zij maken ook van die mooie dingen van een Hollandse winterpeen.

  6. You know, this type of art work is very popular in Thailand!
    Did you take this in Thailand?
    They sometimes also use soaps as carving materials.

  7. @ London Caller, yes, it is taken in Thailand, in Hue Hin… I did see the carved soaps too, very much art…

    @ Billy, knappe kunst… zonde om te eten…

    @ Han, nee, bij de Thai… in Thailand…

    @ Joke, nee hoor, dat kan ik niet… ik heb ook mijn beperkingen, ieder zijn eigen talent zeg ik dan maar…

    @ Natuurfreak, ze doen dat zeker zeer rap…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

