Photo Friday – Serene

 

Serene‘, oftewel sereen, kalm; momenteel denk ik dan meteen aan Boeddha’s en door mijn reis aan Thailand voel ik meer en meer kalmte bij hun levenswijze en wijsheid. En vandaag dus de omzetten van het thema ‘Serene‘ in Boeddha.

 

‘Serene’, calmness; at this moment this makes me think of Buddha’s straight away. My trip to Thailand last fall makes me feel serene and calm just thinking of Buddhas wisdom and way of life. So today, ‘Serene’ reflected in Buddha.

11 thoughts on “Photo Friday – Serene

  1. @ Mara, mooie momenten zijn dat…

    @ Han, maar dat laat je ook zelf toe…

    @ I live for my dreams, dank je…

    @ London caller, it indeed is a a cave, in Thailand. India… no way, doesn’t appeal to me…to much health risks too there for us…

    @ Sjoerd, joh, wist ik echt niet…

    @ Redstar, en dat heb jij voldoende in de buurt daar…

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

