Hartzaken

WAARSCHUWING: Voor de mensen die ook mijn fotolog volgen, nu even wegkijken!! 

Ik heb een leuke photoshoot gedaan in de lichtbox hier, en het resultaat spreekt me wel aan (na bewerking in de voor mij inmiddels zo bekende stijl). De foto’s komen dus binnenkort een voor een ook op de fotolog, maar omdat er toch ook een lezersdeel is dat alleen hier komt, plaats ik het album ook op Chantaliaans. Geniet ervan, laat je hart spreken!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

18 thoughts on “Hartzaken

  1. Ga straks even op de laptop kijken. Slideshow doet het niet op m’n telefoon. De eerste foto maakt me al wel nieuwsgierig!

  2. @ Ineke, dat verwachtte ik al wel een beetje…

    @ Poussy, graag gedaan…

    @ Gerda, dank je…

    @ Floor, you’ll be back then… ;-)

  3. Mooi frames, ik heb er ook veel maar gebruik ze haast nooit, zal er toch een over gaan denken. Zo is het werken met een overlay photoshop ook zo mooi. Maar, … …… ……..

  4. Aw you have stollen all your hearts with this series of photos!
    I love the fairy lights one a lot.
    Very magical.

    Did you buy this “heart” in Thailand?

  5. @ Albert, je maakt me aan het blozen met die complimenten hoor…

    @ I can tell all of you like it, and no, I bought the heart in Germany, last December, as a special X-mas gift for my husband…

    @ Renesmurf, en dat is een hele lieve opmerking van jou ;-)

    @ Han, je moet het alleen doen als je het een bepaalde stijl mee wilt geven. Momenteel is dit ‘mijn’ stijl, en ik voel me er goed bij…

    @ Natuurfreak, dank je wel, ben er stil van…

    @ Ollie, dank je man!

Opmerkingen, meningen of commentaar laat je hier achter

